Zdobądź przewagę, dzięki ludziom Zadaj nam pytanie

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO www.bizyou.pl

§ 1. DEFINICJE:

  1. Serwis internetowy – Serwis internetowy dostępny pod adresem: www.bizyou.pl, prowadzony przez Sprzedawcę,
  2. Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu internetowego, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
  3. Sprzedawca – Bizyou spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą pod adresem: Aleje Jerozolimskie 181B/V piętro, 02-222 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000828200, NIP: 1182206020, REGON: 38554878000000, e-mail: bizyou@bizyou.pl, tel. +48 799 360 305,
  4. Klient – Konsument lub Przedsiębiorca korzystający z usług świadczonych przez Sprzedawcę drogą elektroniczną w ramach Serwisu internetowego lub zawierający ze Sprzedawcą Umowę,
  5. Konsument – konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, tj. osoba fizyczna posiadająca  pełną zdolność do czynności prawnych lub – w wypadkach przewidzianych przez przepisy prawa – ograniczoną zdolność do czynności prawnych, zawierająca ze Sprzedawcą Umowę lub korzystająca z innych usług świadczonych przez Sprzedawcę drogą elektroniczną w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  6. Przedsiębiorca – przedsiębiorca w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego, tj. osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, zawierający ze Sprzedawcą Umowę  lub korzystający z innych usług świadczonych przez Sprzedawcę drogą elektroniczną,
  7. Formularz Zamówienia – dostępny w Serwisie internetowym formularz, umożliwiający Klientowi złożenie Zamówienia i jego realizację,
  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, stanowiące ofertę zawarcia Umowy ze Sprzedawcą,
  9. Umowa  – umowa  w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawierana pomiędzy Sprzedawcą i Klientem na odległość za pośrednictwem Serwisu internetowego, w języku polskim, której przedmiotem jest Szkolenie,
  10. Szkolenie – dostępny w Serwisie internetowym przedmiot Umowy zawartej na zasadach przewidzianych postanowieniami niniejszego Regulaminu rozumiany jako dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, obejmujące kurs lub spotkanie on-line wraz z wszystkimi udostępnianymi badaniami, materiałami, certyfikatami i raportami,
  11. Voucher na okaziciela – dokument wydawany przez Sprzedawcę, uprawniający jego posiadacza do korzystania ze Szkoleń wskazanych w Serwisie internetowym w określonym czasie (ograniczony termin ważności). Voucher nie jest środkiem płatniczym i nie podlega wymianie na gotówkę,
  12. Nabywca – Konsument lub Przedsiębiorca nabywający Voucher od Sprzedawcy,
  13. Dowód Zakupu –faktura VAT wystawiana przez Sprzedawcę i potwierdzająca zawarcie Umowy,
  14. Promocja – ściśle określony w czasie rabat cenowy na wybrane Szkolenia, które mogą być przedmiotem Umowy , lub inna korzyść przewidziana dla Klienta w związku z zawarciem Umowy  lub założeniem Konta,
  15. Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę po uprzednim wyrażeniu zgody przez Klienta, polegająca na automatycznym otrzymywaniu przez Klienta na podany przez niego  adres e-mail najważniejszych informacji, w tym informacji handlowych, związanych z Serwisem internetowym,
  16. Materiały zdjęcia oraz pozostałe materiały (w tym w szczególności teksty, grafiki, logotypy, kody źródłowe) będące utworami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zamieszczone w Serwisie internetowym i będące własnością Sprzedawcy lub użyte przez Sprzedawcę za zgodą osoby lub podmiotu trzeciego, któremu przysługują prawa własności intelektualnej do Materiałów,
  17. Polityka prywatności – dokument dostępny w Serwisie internetowym, określający zasady związane z przetwarzaniem danych osobowych przez Sprzedawcę w ramach Serwisu internetowego, będący spełnieniem przez niego obowiązku informacyjnego, o którym mowa w przepisach o ochronie danych osobowych,
  18. Załącznik nr 1 – dołączony do Regulaminu wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, o którym mowa w § 9 Regulaminu,
  19. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny,
  20. Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE.

  1. Niniejszy Regulamin dotyczy Umów oraz innych usług świadczonych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Serwisu internetowego.
  2. Usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedawcę w Serwisie internetowym polegają na umożliwieniu Klientowi przez Sprzedawcę:
  3. zawierania Umów na zasadach określonych postanowieniami niniejszego Regulaminu,
  4. otrzymywania Newslettera,
  5. korzystania z innych usług dostępnych w Serwisie internetowym.
  6. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Usługach podane w Serwisie internetowym, należy poczytywać jako zaproszenie do zawarcia Umowy  mając na względzie art. 71 Kodeksu cywilnego.
  7. Serwis internetowy prowadzi sprzedaż na terytorium oraz poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
  8. Sprzedawca dokłada najwyższej staranności przy realizacji Umów oraz Zamówień.
  9. W Serwisie internetowym mogą być organizowane Promocje na zasadach określonych i podanych do wiadomości publicznej w Serwisie internetowym przez Sprzedawcę.
  10. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego Konsumentem, przysługujących mu na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności na mocy przepisów Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z przepisami, o których mowa w niniejszym punkcie, pierwszeństwo mają te przepisy.
  11. Począwszy od dnia 1 stycznia 2021 r. – w przypadku Przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), który zawiera Umowę  związaną bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, gdy jednocześnie z treści Umowy  wynika, że nie posiada ona dla takiego Przedsiębiorcy charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez takiego Przedsiębiorcę działalności gospodarczej udostępnionego w CEIDG (w tym w szczególności z numerów PKD) – postanowienia niniejszego Regulaminu dotyczące Klienta będącego Konsumentem stosuje się również do takiego Przedsiębiorcy, z wyłączeniem przepisu art. 558 § 1 zdanie drugie Kodeksu cywilnego. Wobec Przedsiębiorcy, o którym mowa w niniejszym punkcie, począwszy od dnia 1 stycznia 2021 r. nie stosuje się również przepisów art. 563 oraz art. 567 § 2 Kodeksu cywilnego.
  12. Do skutecznej realizacji Szkoleń świadczonych w ramach Serwisu internetowego niezbędny jest komputer z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczości 1024×768 i 256 kolorów oraz przeglądarka stron internetowych (np. Internet Explorer (wersja >= 6.0), Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari lub inne), klawiatura lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych, łącze internetowe o przepustowości minimalnej download 512 kbit/s, upload 128 kbit/s, a także aktywne konto poczty elektronicznej e-mail.

§ 3. ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU INTERNETOWEGO.

  1. Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu internetowego w sposób zgodny z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw własności intelektualnej osób lub podmiotów trzecich.
  2. Korzystanie z Serwisu internetowego  jest całkowicie dobrowolne.
  3. Klient nie może podejmować działań, które mogłyby wpłynąć na prawidłowe działanie Serwisu internetowego, w tym w szczególności Klient nie może:
  4. ingerować w treść i elementy graficzne Serwisu internetowego,
  5. zamieszczać w Serwisie internetowym treści o charakterze bezprawnym,
  6. wprowadzać do Serwisu internetowego jako systemu informatycznego szkodliwych danych, w szczególności w postaci złośliwego oprogramowania, tj. wirusów, plików szpiegujących itp.
  7. wykorzystywać Serwisu internetowego do celów innych niż jego przeznaczenie, tj. w szczególności nie może rozsyłać wiadomości typu SPAM lub podobnych oraz prowadzić w ramach Serwisu internetowego jakiejkolwiek działalności gospodarczej, komercyjnej, reklamowej czy promocyjnej na swoją rzecz, jeżeli nie jest to przedmiotem Umowy.
  8. Przy wypełnianiu Formularza Zamówienia, Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu i Polityki prywatności oraz do akceptacji ich treści.
  9. Podczas korzystania z Serwisu internetowego, Klient jest zobowiązany do podawania prawdziwych oraz zgodnych ze stanem faktycznym danych i informacji koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy .
  10. Zabronione jest przekazywanie za pośrednictwem Serwisu internetowego danych osobowych osób trzecich bez zgody tych osób. W przypadku osób fizycznych nieposiadających pełnej zdolności do czynności prawnych zgodę powinni wyrazić ich przedstawiciele ustawowi lub opiekunowie prawni.
  11. Zarówno Klient, jak i każda inna osoba mająca dostęp do Serwisu internetowego, zobowiązana jest do powstrzymywania się od kopiowania, modyfikowania, rozpowszechniania, przedruku, transmitowania lub wykorzystywania w jakikolwiek inny sposób (w tym w szczególności w celach marketingowych, handlowych lub zarobkowych), Materiałów zamieszczonych w Serwisie internetowym bez pisemnej zgody Sprzedawcy albo innej osoby lub podmiotu trzeciego, któremu przysługują prawa własności intelektualnej do Materiałów, z wyjątkiem korzystania z tych Materiałów w ramach dozwolonego użytku, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  12. Naruszenie postanowień punktu poprzedzającego mogłoby stanowić naruszenie prawa, a tym samym stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego lub karnego przeciwko osobom lub podmiotom dopuszczającym się takich praktyk.
  13. Klient ponosi wobec Sprzedawcy oraz osób lub podmiotów trzecich pełną odpowiedzialność za szkody związane z:
  14. naruszeniem przez Klienta przepisów prawa, w tym w szczególności praw osób lub podmiotów trzecich oraz postanowień niniejszego Regulaminu,
  15. nieprawidłowym lub nieuprawnionym korzystaniem z Serwisu internetowego, jak również za związane z tym problemy techniczne, utratę danych lub inne szkody w działaniu Serwisu internetowego, w tym w szczególności za prowadzenie działań, o których mowa w pkt 3 niniejszego paragrafu,
  16. zamieszczaniem w Serwisie internetowym jakichkolwiek utworów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych w sposób naruszający prawa własności intelektualnej osoby lub podmiotu trzeciego, któremu takie prawa przysługują.
  1. Odpowiedzialność Klienta, o której mowa w punkcie poprzedzającym, obejmuje zarówno naprawienie szkody na rzecz Sprzedawcy oraz osoby lub podmiotu trzeciego, jak również poniesienie dodatkowych kosztów, które wynikły z wyrządzenia szkody, w tym w szczególności kosztów sądowych, kosztów zastępstwa procesowego, kosztów postępowań egzekucyjnych oraz innych uzasadnionych kosztów poniesionych przez Sprzedawcę w związku z wyrządzeniem mu szkody oraz w związku z roszczeniami osób lub podmiotów trzecich.

§4 . ZASADY SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ.

  1. Klient może złożyć Zamówienie:
  2. poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia (24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu) – Klient powinien wypełnić Formularz Zamówienia oraz potwierdzić Zamówienie dedykowanym przyciskiem,
  3. za pośrednictwem formularza kontaktowego w dowolnym momencie (24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu) – Klient wypełnia formularz kontaktowy w celu umówienia się na Szkolenie,
  4. poprzez wypełnienie formularza wydarzenia w platformie biletowej Evenea (www.evenea.pl) – Klient powinien wypełnić formularz wydarzenia oraz potwierdzić Zamówienie dedykowanym przyciskiem.
  • Po złożeniu Zamówienia, o którym mowa w punkcie poprzedzającym oraz dokonaniu płatności zgodnie z postanowieniami § 5 Regulaminu, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem celem dokładnego umówienia terminu Szkolenia lub przekazania materiałów bądź potwierdza termin wybrany przez Klienta.
  • Potwierdzenie złożenia oraz przyjęcia do realizacji Zamówienia zostanie przesłane Klientowi przez Sprzedawcę w formie wiadomości e-mail po złożeniu Zamówienia w sposób wskazany w punktach 1 i 2 niniejszego paragrafu.
  • Umowę między Sprzedawcą a Klientem uznaje się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości  e-mail, o której mowa w punkcie poprzedzającym.
  • Zamówienie jest realizowane w formie elektronicznej.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zamknięcia listy zapisów na Szkolenia. Gdy liczba osób zainteresowanych konkretnym Szkoleniem przekroczy liczbę wolnych miejsc, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przekierowania Klienta na kolejny zaplanowany termin Szkolenia, który będzie odpowiadać Klientowi.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu Szkolenia w przypadku, gdy liczba osób zarejestrowanych jest mniejsza niż 8 oraz gdy osoba prowadząca szkolenie nie będzie w stanie poprowadzić zajęć z przyczyn losowych. O zmianie tej Klient zostanie powiadomiony telefonicznie lub mailowo niezwłocznie po wystąpieniu zdarzenia losowego lub 24 godziny przed terminem rozpoczęcia zajęć. Klient zobowiązany jest we własnym zakresie przekazać informację o zmianie terminu i miejsca wykonania Szkolenia zgłoszonym przez niego uczestnikom.
  • Realizacja Szkolenia może zostać przesunięta również w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć nieuniknione, nadzwyczajne, nieprzewidywalne i pozostające poza kontrolą okoliczności, których skutków nie można było uniknąć mimo podjęcia wszelkich rozsądnych działań, o okres jej trwania.
  • Zmiana terminu lub rezygnacja ze Szkolenia odbywa się na podstawie uzgodnienia pomiędzy Sprzedawcą a Klientem. W przypadku braku możliwości uzgodnienia dogodnego dla obu stron innego terminu Szkolenia, Klient ma prawo odstąpić od umowy
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia, jeżeli Klient – pomimo wezwania – nie uzupełnił w terminie 3 dni braków wymaganych do skutecznej realizacji Zamówienia, z uwzględnieniem § 5 pkt 6 Regulaminu.

§ 5. PŁATNOŚCI.

  1. W związku z realizacją Zamówień oraz Umów, Sprzedawcy przysługuje wynagrodzenie według cen dostępnych w Serwisie internetowym i obowiązujących w momencie składania Zamówienia.
  • Ceny podane w Serwisie internetowym wyrażone są w polskich złotych, są cenami brutto i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła.
  • O całkowitej cenie za Usługi objęte Zamówieniem, Klient informowany jest przed złożeniem Zamówienia.
  • Do każdego Zamówienia dołączany jest Dowód Zakupu, przy czym Klient wyraża zgodę, że jako Dowód Zakupu otrzyma fakturę elektroniczną na podany w Formularzu Rejestracji lub w Formularzu Zamówienia adres e-mail.
  • Klient dokonuje płatności za pośrednictwem jednego z niżej wymienionych sposobów:
    • płatność przelewem zwykłym lub internetowym na rachunek bankowy Sprzedawcy – Zamówienie jest realizowane nie wcześniej niż w momencie zaksięgowania pełnej kwoty za Zamówienie na rachunku bankowym Sprzedawcy,
    • płatność za pośrednictwem platformy PayU – Sprzedawca może przystąpić do realizacji Zamówienia nie wcześniej niż w momencie pozytywnego wyniku autoryzacji pełnej kwoty za Zamówienie.
  • Klient może dokonać również zapisu oraz płatności za pośrednictwem platformy biletowej Evenea (www.evenea.pl).
  • W przypadku sposobu płatności o którym mowa w niniejszym paragrafie, jeżeli Klient nie dokona płatności w terminie do 14 dni przed dniem rozpoczęcia Szkolenia, Sprzedawca może wezwać Klienta do dokonania płatności w terminie nie krótszym niż 3 dni. W razie niezastosowania się do wezwania we wskazanym terminie, Sprzedawca może anulować Zamówienie, informując o tym Klienta drogą mailową lub telefoniczną.
  • W razie opóźnienia w płatności przez Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawcy przysługują odsetki ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych oraz koszty odzyskiwania należności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
  • Płatności internetowe dokonywane on-line za pośrednictwem Serwisu internetowego obsługiwane są za pośrednictwem platformy PayU dostępnej na stronie www.payu.pl – przez PayU S.A. z siedzibą pod adresem: ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, KRS: 0000274399, NIP: 7792308495, REGON: 300523444, wpisaną jako Krajowa Instytucja Płatnicza do Rejestru Usług Płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego w UKNF pod numerem: IP1/2012.

§ 6. VOUCHERY.

  1. Nabywca nabywa Voucher na Szkolenie na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia na wskazany przez Nabywcę adres e-mail przekazywana jest faktura.
  3. Po otrzymaniu płatności z tytułu faktury, Sprzedawca wysyła pocztą elektroniczną Voucher w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Sprzedawca wysyła fakturę VAT drogą elektroniczną na wskazany przez Nabywcę adres e-mail.
  4. Wraz z nabyciem Vouchera Nabywca oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu, akceptuje jego postanowienia oraz zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu.
  5. Voucher wraz z fakturą VAT może być odebrany w siedzibie Sprzedawcy lub przesłany na wskazany przez Nabywcę adres.
  6. Nabywca dokonuje zakupu Vouchera na Usługi oferowane przez Sprzedawcę. Lista dostępnych szkoleń znajduje się na stronie internetowej https://bizyou.pl/promocje/vouchery-hr/.
  7. Dystrybucja voucherów odbywa się wyłącznie przez Sprzedawcę.
  8. Każdy Voucher opisany jest numerem, datą wystawienia, imieniem i nazwiskiem lub nazwą osoby prawnej, która nabyła Voucher oraz nazwą szkolenia, którego dotyczy.
  9. Vouchery nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
  10. W sytuacji kiedy osoba uprawniona do korzystania z Vouchera wyrazi chęć udziału w Szkoleniu innym, niż to, którego dotyczy zakupiony Voucher, a jego wartość będzie niższa niż wartość Vouchera, Sprzedawca zwróci różnicę ceny w postaci bonu do wykorzystania na inne Szkolenia dostępne w ofercie.
  11. Vouchery nie mogą być przedmiotem handlu.
  12. Voucher jest ważny w terminie wskazanym na Voucherze.
  13. Celem wykorzystania Vouchera, osoba uprawniona do korzystania z Vouchera zgłasza się na szkolenie minimum 21 dni przed datą rozpoczęcia kursu podaną na stronie internetowej www.bizyou.pl.
  14. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy zapisu na wybrane przez osobę uprawnioną do korzystania z Vouchera szkolenie, np. w przypadku braku miejsc w wybranych grupach. W takim przypadku Sprzedawca zaproponuje tej osobie inny termin, w którym będzie on mógł zrealizować Voucher. W szczególnych przypadkach dopuszcza się możliwość przedłużenia ważności Vouchera.
  15. Sprzedawca przyjmuje do realizacji wyłącznie oryginalne Vouchery, posiadające wszystkie zabezpieczenia chroniące przed ich sfałszowaniem. Jeżeli Vouchery nie spełniają powyższych wymagań, Sprzedawca ma prawo odmowy realizacji takiego Vouchera.

§ 7. DOSTARCZENIE I UPRAWNIENIA KLIENTA ZWIĄZANE Z BRAKIEM PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA LUB DOSTARCZENIA MATERIAŁÓW

  1. Szkolenie uznaje się za dostarczone/przeprowadzone w chwili, gdy Klient ma zapewniony dostęp do udziału w nim oraz ma możliwość pobrania materiałów nim objętych.
  2. Szkolenie odbywa się w terminie wybranym przez Klienta i zaakceptowanym przez Sprzedawcę, lub w terminie wspólnie ustalonym przez Strony.
  3. Jeżeli Sprzedawca nie przeprowadził Szkolenia (w całości lub w części) lub nie dostarczył materiałów nim objętych, Klient po uprzednim wezwaniu Sprzedawcy do dostarczenia Zamówienia ma prawo do odstąpienia. Jeżeli Sprzedawca nie przeprowadzi przedmiotowego Szkolenia lub nie dostarczy materiałów nim objętych niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od Umowy.
  4. Klient ma również prawo do odstąpienia od Zamówienia bez uprzedniego wezwania do dostarczenia, jeżeli:
    1. z oświadczenia Sprzedawcy wynika, że Szkolenie nie zostanie przeprowadzone lub materiały z nim związane nie zostaną dostarczone lub
    1. z okoliczności zawarcia umowy o Szkolenie wyraźnie wynika, że określony termin jego przeprowadzenia lub dostarczenia materiałów z nim związanych miał istotne znaczenie dla Klienta, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.
  5. Postanowienia niniejszego paragrafu nie mają zastosowania do Przedsiębiorcy (z wyłączeniem Przedsiębiorcy, o którym mowa w § 2 pkt 8 Regulaminu).

§ 8. REKLAMACJA.

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcą o którym mowa w § 2 pkt 8 Regulaminu,  w razie braku zgodności Szkolenia z Umową, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Szkolenia z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia Szkolenia istniał w chwili jego przeprowadzenia lub dostarczenia materiałów z nim związanych. Szkolenie jest zgodne z Umową w przypadkach wskazanych w art. 43k ust. 1 i 2 Ustawy.
    1. Jeżeli Szkolenie jest niezgodne z Umową, Klient może zażądać doprowadzenia do zgodności z Umową. Reklamacja powinna zawierać: dane Klienta, informacje dotyczące przedmiotu Zamówienia, opis niezgodności oraz żądanie Klienta. Klient zobowiązany jest również do przekazania oryginału lub kopii Dowodu Zakupu albo innego dowodu potwierdzającego dokonanie zakupu reklamowanej Treści cyfrowej.
    1. Reklamacje należy składać:
  2. w przypadku formy papierowej – korespondencyjnie na adres Sprzedawcy: Aleje Jerozolimskie 181B/V piętro, 02-222 Warszawa,
  3. w przypadku poczty elektronicznej – na adres e-mail Sprzedawcy: bizyou@bizyou.pl,
    1. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji złożonej przez Klienta w terminie 14 dni od jej otrzymania. W przypadku nieudzielenia informacji w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, uważa się, że Sprzedawca uznał reklamację.
    1. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Szkolenia do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Szkolenia z Umową oraz wartość Szkolenia zgodnych z umową.
    1. Sprzedawca doprowadza Szkolenie do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając charakter oraz cel, w jakim jest wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Szkolenia do zgodności z umową ponosi Sprzedawca.
    1. Jeżeli Szkolenie jest niezgodne z Umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
  4. doprowadzenie do zgodności Szkolenia z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów stosownie do pkt. 7 powyżej,
  5. Sprzedawca nie doprowadził Szkolenia do zgodności z Umową,
  6. brak zgodności Szkolenia z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Szkolenie do zgodności z Umową,
  7. brak zgodności Szkolenia z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w pkt 6 i 7 powyżej,
  8. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Szkolenia do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta,
    1. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Szkolenia niezgodna z Umową pozostaje do wartości Szkolenia zgodnego z Umową. Jeżeli Umowa stanowi, że Szkolenie jest dostarczane w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym Szkolenie pozostawało niezgodne z Umową.
    1. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.
    1. Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli Szkolenie jest dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Szkolenia z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Szkolenia, o którym mowa w art. 43k Ustawy jest istotny.
    1. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
    1. Postanowienia niniejszego paragrafu nie mają zastosowania do Przedsiębiorcy (z wyłączeniem Przedsiębiorcy, o którym mowa w §2 pkt. 8 Regulaminu). Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Klientów będących Przedsiębiorcami zostaje całkowicie wyłączona.

§ 9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY.

  1. Prawo odstąpienia od Umowy, nie przysługuje w przypadku Szkolenia i objętych nim materiałów niedostarczanych na nośniku materialnym objętych Umową, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy. Klient ma prawo odstąpić od Umowy przed rozpoczęciem szkolenia/otrzymaniem materiałów. W takiej sytuacji Sprzedawca zwraca środki w terminie 14 dni.
  • Szczegóły dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od Umowy – jako umowy zawartej na odległość – określają przepisy Ustawy.
  • Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje się do Klientów będących Przedsiębiorcami, w ich przypadku prawo do odstąpienia od Umowy jest wyłączone – co nie dotyczy Przedsiębiorców, o których mowa w §2 pkt 8 Regulaminu.

§ 10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.

  1. Sprzedawca jest Administratorem danych osobowych Klientów.
  2. Sprzedawca jako Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz innymi właściwymi przepisami o ochronie danych osobowych.
  3. Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie przez Sprzedawcę jego danych osobowych w celu otrzymywania Newslettera na wskazany przez Klienta adres e-mail.
  4. Wszelkie szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym w szczególności cele i podstawy prawne przetwarzania oraz prawa Klientów jako osób, których dane osobowe dotyczą, zostały zawarte w Polityce prywatności.

§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu z Serwisu internetowego spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem jego funkcjonalności. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by takie ograniczenia i przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w momencie wyraźnie wskazanym przez Sprzedawcę, nie wcześniej niż po 7 dniach od dnia ich ogłoszenia. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, będą realizowane na zasadach obowiązujących w momencie ich składania. Klient, który nie wyraża zgody na zmiany wprowadzone  w niniejszym Regulaminie, powinien zaniechać z dalszego korzystania z Serwisu internetowego.
  • Wszelkie spory między Sprzedawcą a Klientem – pod warunkiem ich obopólnej zgody – rozstrzygane będą  w sposób polubowny lub w obecności niezależnego i bezstronnego mediatora.
  • Klient będący Konsumentem może:
  • skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. poz. 1823), a podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, któremu podlega Sprzedawca, jest Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Warszawie (adres: ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, e-mail: ih_warszawa@wiih.org.pl, strona internetowa: www.wiih.org.pl),
  • złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod linkiem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, sądem właściwym miejscowo do rozpatrywania sporów będzie sąd właściwy dla siedziby/zakładu głównego Sprzedawcy (tj. sąd w Warszawie), a w przypadku Klienta będącego Konsumentem sąd właściwy według zasad ogólnych.
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz przepisy o ochronie danych osobowych.
  • Regulamin obowiązuje od dnia 1.10.2024 r.