Zdobądź przewagę, dzięki ludziom Zadaj nam pytanie

Darmowe szkolenie z komunikacji interpersonalnej

Szkolenie z komunikacji MOC SŁOWA to jedno z tych szkoleń, po których Uczestnicy przesyłają nam podziękowania za możliwość zatrzymania się w pędzie i analizy tego jak słowa wpływają na naszą codzienność.

Czym jest szkolenie z komunikacji „Moc słowa”?

Szkolenie z komunikacji interpersonalnej „Moc Słowa” to krótkie szkolenie z kompetencji komunikacyjnych. Trwa ok. 1 godziny i 30 minut.
Jego celem jest zbudowanie właściwej postawy wobec komunikacji. Ta postawa gwarantuje budowanie zdrowych relacji interpersonalnych. Bycia jednocześnie skutecznym i łagodnym. Pozwala zobaczyć, w których momentach nasze komunikaty są formą przemocy a kiedy wyrażaniem siebie w sposób przyjazny dla otoczenia. Wbrew pozorom nie łatwo rozróżnić te dwa style komunikacji, gdyż przyzwyczajeni jesteśmy do walki na słowa. Szkolenie jest wstępem do nabywania wielu umiejętności komunikacyjnych zawartych w programie DeEdu Online. Dlatego szkolenie to udostępniamy bezpłatnie, by uczestnicy mogli się zorientować czy mają już gotowość do rozwijania swoich umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.


Czym jest komunikacja?

Komunikacja interpersonalna to nasza metoda porozumiewania się z innymi: informowania i dowiadywania się, o tym co widzą, czują i wiedzą inni.
Podstawowe umiejętności komunikacyjne to oczywiście:

  • nadawanie adekwatnych komunikatów, czyli takich które oddadzą to co chcemy przekazać,
  • trafny odbiór komunikatów kierowanych do nas, czyli zgodności między nadawcą a odbiorcą.

Precyzja w nadawaniu i odbiorze komunikatów to ogromna sztuka. Jej opanowanie pozwala nam m.in.: wyrażać siebie, dogadywać się z innymi negocjując i rozwiązując problemy, prosić o wsparcie i pomoc, przekonywać i wywierać wpływ społeczny, współpracować w zespole, dbać o siebie i innych.



Dlaczego warto rozwijać kompetencje komunikacyjne?

Nasza skuteczność społeczna zależy od naszych umiejętności sprawnej komunikacji. To umiejętności komunikacyjne pozwalają nam uzyskiwać w relacjach zamierzone cele. Jakość komunikacji przekłada się na to w jakich relacjach jesteśmy z innymi i czy możemy na nich liczyć, gdy jest to dla nas ważne. Słowa mają moc. Zarówno budowania jak również niszczenia relacji. Bez komunikacji pozostajemy samotni ze swoimi przemyśleniami i problemami. Dzięki sprawnej komunikacji możemy budować zespoły i osiągać znacznie więcej niż możemy w pojedynkę. Dlatego kluczem do sukcesu jest zarówno właściwa postawa wobec innych oraz procesu komunikowania się jak również umiejętności. W BizYou mówimy, że wszystko można osiągnąć z uśmiechem na ustach lub ze łzami w oczach. Umiejętności komunikacyjne powodują, że częściej realizujemy cele z uśmiechem na ustach.


Szkolenie z komunikacji „Moc Słowa” – założenia i zawartość

Szkolenie jest opracowane na podstawie najważniejszych założeń Porozumienia bez przemocy. Treści te zostały uzupełnione o to jak nasz układ nerwowy i mózg reagują na słowa na poziomie mechanizmów obronnych.

Ćwiczenia, przykłady, dyskusje przynoszą odpowiedzi na następujące pytania:

  • Dlaczego agresja rodzi agresję?
  • Co zrobić, aby aktywować w mózgu działanie kory przedczołowej kiedy czujemy, ze adrenalina zalewa nam realizm w postrzeganiu sytuacji?
  • Jak przekształcić słowa tak, aby nie wywoływały w odbiorcy reakcji obronnych, których występowanie często niesie ze sobą szkody w relacjach?



Kto jest adresatem szkolenia z komunikacji „Moc słowa”?

Szkolenie adresowane jest dla wszystkich osób pracujących w organizacjach:

  • menedżerów, bo od ich kompetencji komunikacyjnych zależy skuteczność zarządzania ludźmi,
  • pracowników pracujących w zespołach, gdyż od ich sprawności w rozmowach zależy sprawność procesów operacyjnych,
  • osób obsługujących klientów, ponieważ od jakości komunikatów zależą relacje i w efekcie wyniki sprzedażowe.


Wyróżniki szkolenia „Moc słowa”:

W krótkim czasie Uczestnicy otrzymują kwintesencję wiedzy o budowaniu zdrowych relacji. Szkolenie oparte jest o najnowszą neuronaukę oraz sprawdzone techniki komunikacji bez przemocy. Energia trenerów „przechodzi przez ekran” i buduje wysokie zaangażowanie w tematykę oraz wdrożenie. Program jest pełnowartościowy i bezpłatny równocześnie.

Kto skorzystał ze szkolenia „Moc słowa”?

Innogy Polska (EON), EVEREST FINANSE SA, Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM Sp. z o.o., Winkhaus Polska Beteiligungs, Kancelaria ABI, „Społem” WSS Śródmieście, Coral Travel, Expert Sender, Dig In Vision, Sieć Badawcza Łukasiewicz, MZK Toruń, Bial-Mich, Polskie ePłatności, Stowarzyszenie Dwie Kreski, Link4, Recordati, Fabryki Mebli Forte i wiele innych.


Kluczowe korzyści z udziału w szkoleniu z komunikacji

Dla Uczestnika:

  • głęboką refleksję nad formą i jakością komunikacji,
  • świadomość własnego stylu komunikacji oraz tego przeważającego w jego otoczeniu,
  • odpowiedzialność za moc swoich słów,
  • umiejętność zarządzania mocą słowa,
  • informacje o wpływie komunikacji na mózg i jego funkcje,
  • wiedzę o mechanizmach obronnych,
  • techniki nadawania komunikatów bez agresji,
  • techniki aktywnego słuchania,
  • utrwalające „zadanie domowe” i literaturę do czytania.


Dla organizacji:

  • informację o odbiorze dominującego nurtu komunikacyjnego w organizacji
  • wzmocnienie budowy przyjaznego środowiska pracy
  • zachętę do rozwoju umiejętności interpersonalnych
  • pierwszy krok edukacyjnych w obszarze kompetencji społecznych
  • bezpłatne sprawdzenie dostawcy szkoleń
  • demonstrację skuteczności szkoleń zdalnych propozycję działań rozwojowych dla zespołu
  • zaproszenie do Grupy TOP HR
  • zaproszenie do Konkursu „Pracownik Roku”


Efekty szkolenia z komunikacji „Moc słowa”:

Uczestnicy:

  • Nauczą się rozpoznawać styl przemocowy i przyjazny w komunikacji.
  • Będą potrafili zmienić swój styl i wpłynąć na zmianę formy komunikacji innych osób.
  • Zrozumieją przewagi łagodnej komunikacji i szkodliwość agresywnej formy porozumiewania się w wielu wymiarach.
  • Będą wiedzieć jak zadbać o higieniczne warunki dla sprawnego funkcjonowania swojego mózgu i w efekcie o konstruktywne zachowania.
  • Będą zadawać trafne i przyjazne pytania.


„Moc słowa” – szkolenie do zadań specjalnych i z okazji wyjątkowych okoliczności oraz świąt


Szkolenie z okazji Dnia Doceniania

4 marca – Dzień Doceniania (w tym doceniania pracowników)

Docenianie jest jak karmienie siebie i innych pozytywnymi emocjami.


Szkolenie z okazji Dnia Kobiet

8 marca – Dzień Kobiet

Myśl, jak królowa. Królowa nie boi się ponieść porażki. Porażka jest kolejnym kamieniem milowym na drodze do wielkości.


W ramach powyższych świąt zachęcamy do wzajemnego wsparcia dobrym słowem, okazywania innym uznania i wzajemnej życzliwości. Wspierania pozytywnych postaw i wspierania innych nie tylko wewnątrz, ale także na zewnątrz organizacji. Dlatego zachęcamy, aby tego dnia podarować swoim pracowników dawkę dobrego słowo i dawkę wiedzy w obszarze komunikacji przyjmując zaproszenie do naszego autorskiego szkolenia z komunikacji „Moc słowa”.
Szkolenie jest bezpłatne i trwa ok 1,5 h. Odbywa się w formie online.


Agenda szkolenia z komunikacji „Moc słowa”

Moc słów w praktyce – wprowadzenie
Komunikacja własnego stanu – rozgrzewka Uczestników
Mózg w akcji – mini wykład jak najlepiej skorzystać ze szkolenia
Porozumienie bez przemocy – dyskusja i ćwiczenie własne
O komunikacji w dobrym stylu – ćwiczenie zespołowe i inspiracja
Nadstaw uszy – ćwiczenia techniki trafnego zadawania pytań
Ćwiczenia i literatura na później
Refleksja na zamknięcie – rundka wypowiedzi

Forma szkolenia

  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • prezentacja technik
  • dyskusja moderowana
  • mini wykład harwardzki
  • inspiracje filmowe
  • pytania i czas na refleksję


zespol dorota

Trener wiodący: Dorota Malczewska

Posiada ponad 10 lat doświadczenia biznesowego we wspieraniu rozwoju pracowników oraz zarządzaniu. Budowała zespoły sprzedażowe, szkoliła i wdrażałam standardy obsługi klienta w strukturach rozproszonych. Jest praktykiem zarządzania. Obecnie pełni rolę Dyrektora Realizacji Projektów Rozwojowych. Dorota jest współautorką Programu Rozwojowego dla menadżerów DEEDUCLICOO, czuwa nad uzupełnianiem go o najnowsze treści, badania oraz narzędzia podnoszące skuteczność menadżerską. Jej pasją jest tworzenie i prowadzenie szkoleń menadżerskich. Rocznie na Sali szkoleniowej spędza około 600 godzin. Pracuje jako coach i konsultant badań 360, MTQ48, ILM72. Lider merytoryczny Development Center oraz Assessment Center. Ukończyła studia na kierunku zarządzania zasobami ludzkimi. Pasjonatka Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach Racjonalnej Terapii Zachowań.

Obszary wiedzy eksperckiej​

Certyfikaty i akredytacje​

Szkolenie z komunikacji Moc Slow e1628599395144

„Moc słowa” – zdalne szkolenie z komunikacji dla każdego

Słowo towarzyszy każdemu z nas. Szkolenie to jest dobrym pomysłem w każdym momencie, dla każdej branży i uczestników na każdym szczeblu organizacji.
Od momentu rozpoczęcia pandemii i kilkudziesięciu przeprowadzonych szkoleń „Moc Słowa” nie zdarzyło nam się trafić na odbiorców, którzy uznaliby szkolenie za niewłaściwie dopasowane.

 

Klienci i opinie

„(…) Szkolenie w formie zdalnej … to bardzo dobra forma wdrażania narzędzi usprawniających komunikację. Konstrukcja warsztatu pozwoliła na wzbudzenie refleksji i szeregu inspiracji dotyczących tematu. Uczestnicy bardzo pozytywnie ocenili warsztat i uznali, że został zrealizowany jego cel. (…)”

Marta Kowalska
Kierownik rekrutacji i rozwoju talentów

klient2 recordati

„(…) Formuła szkolenia okazała się bardzo skuteczna, dynamiczna, inspirująca i mocno angażująca uczestników. Warsztaty są bardzo dobra formą wdrażania narzędzi usprawniających pracę menadżerów. Polecamy taką formę szkoleniową, jako wsparcie w rozwijaniu umiejętności
zarządzania ludźmi w organizacjach (…)”

Dominika Dłużniewska
HR Manager CEE

klient forte

„(…) Szkolenie, w którym wziął udział nasz zespół HR jest częścią autorskiego programu DeEdu On-line. Warsztat pozwolił na gruntowane zapoznanie się z prezentowanym narzędziem oraz jego przećwiczenie (…)”

Bogumiła Kaja
Dyrektor Biura Personalnego

klient2 roedl

„(…) W szkoleniu Just Talk wziął udział nasz zespół HR-u. Szkolenie trwało dwie godziny, jednak jego formuła okazała się bardzo skuteczna, a zadanie poszkoleniowe dodatkowo wspiera uczestników we wdrażaniu techniki poznanej na warsztacie i pozwala zdobyć motywację do dalszego stosowania (…)”

Therese Baginski
Partner

cta call to action image 2
Zadzwoń!

Jeżeli jesteś zainteresowana/y naszą ofertą lub potrzebujesz więcej informacji zapraszamy do kontaktu.

Gwarantujemy najlepsze dopasowanie oferty do Twoich potrzeb.

Umów spotkanie on-line lub kontakt telefoniczny z naszym ekspertem.

Skontaktuj się z nami!

Produkty powiązane