Poszukiwani:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY B2B
Do naszego zespołu poszukujemy kogoś, kto tak jak my, chce łączyć potrzeby biznesu i ludzi przy wykorzystaniu najnowszej wiedzy i technologii.
Jeśli posiadasz:
- doświadczenie w sprzedaży produktów e-commerce na rynek B2C,
- dobrą znajomość rynku narzędzi HR lub technologii wspierających procesy HR
- wykształcenie z zakresu marketingu, zarządzania, ekonomii lub nowych technologii,
- umiejętność tworzenia wartościowych treści sprzedażowych i promocyjnych,
- podstawową znajomość narzędzi marketingowych, CRM oraz systemów do zarządzania produktami
I chcesz odpowiadać za:
- prowadzenie procesu sprzedaży usług edukacyjnych dla B2B
- budowanie relacji z potencjalnymi klientami oraz współpraca z partnerami dystrybucyjnymi
- promowanie usług i produktów w mediach społecznościowych
- identyfikacja potrzeb oraz oczekiwań klientów docelowych
- budowanie i wdrażanie strategii sprzedaży nowego produktu dla branży HR
- organizowanie sesji testowych z potencjalnymi klientami w celu zebrania feedbacku i weryfikacji użyteczności narzędzia
- tworzenie materiałów edukacyjnych, takich jak tutoriale, poradniki czy webinary
- regularne komunikowanie się z zespołem technicznym w celu przekazywania feedbacku od klientów i testów
Oferujemy:
- współpracę przy innowacyjnym projekcie, który wywrze wpływ nie tylko na branżę HR
- dużo samodzielności i otwartość na Twoje pomysły
- narzędzia do pracy
- przyjazne i nowoczesne biuro
- elastyczny tryb i czas pracy
SPECJALISTA DS. ROZWOJU PRODUKTU
Do naszego zespołu poszukujemy kogoś, kto tak jak my, chce łączyć potrzeby biznesu i ludzi przy wykorzystaniu najnowszej wiedzy i technologii.
Jeśli posiadasz:
- doświadczenie w pracy badawczej lub merytorycznej w obszarze HR, analityki HR, badań nad kompetencjami lub psychologii pracy.
- wykształcenie w dziedzinie psychologii, socjologii, zarządzania zasobami ludzkimi, nauk społecznych, analityki danych lub pokrewne.
- chęci dalszej pracy naukowej w tym obszarze
I chcesz odpowiadać za:
- zarządzanie projektami diagnostycznymi i rozwojowymi,
- pozyskiwanie informacji naukowych niezbędnych do rozwoju naszego nowego produktu,
- merytoryczne wsparcie rozwoju produktu przez testowanie produktu w kontekście naukowym,
- przekładanie wiedzy naukowej na konkretne funkcjonalności produktu, zapewniając zgodność narzędzia z aktualnymi standardami i najlepszymi praktykami,
- koordynowanie współpracy między zespołem technicznym a naukowym w zakresie poprawy jakości wyników i funkcjonalności narzędzia
- opracowywanie i publikowanie wyników badań realizowanych w ramach prac nad produktem w renomowanych czasopismach branżowych i naukowych.
- uczestniczenie w konferencjach branżowych i naukowych w celu dzielenia się wynikami badań i budowania pozycji eksperckiej firmy
- wspieranie sprzedaży i marketingu poprzez dostarczanie merytorycznych argumentów i informacji naukowych dotyczących produktu
Oferujemy:
- elastyczny tryb i czas pracy
- współpracę przy innowacyjnym projekcie, który wywrze wpływ nie tylko na branżę HR
- dużo samodzielności i otwartość na Twoje pomysły
- narzędzia do pracy
- przyjazne i nowoczesne biuro
Formularz rekrutacyjny