Zdobądź przewagę, dzięki ludziom Zadaj nam pytanie
Wróć do Wydarzeń

Już po raz kolejny Business Centre Club ma przyjemność zaprosić na spotkanie on-line osoby zajmujące się rozwojem pracowników w organizacjach na spotkanie Grupy HR Loży Warszawskiej BCC
Grupa powstała ponad 4 lata temu, a jej rolą jest wymiana doświadczeń i rozwój wiedzy z obszaru HR w przedsiębiorstwach.

Koniec roku to czas budżetowania i planowania działań na rok kolejny. Z uwagi na dynamiczną sytuację gospodarczą, trzymamy rękę na pulsie jako BCC i zapraszamy ekspertów, którzy przybliżą nam sytuację ogólnopolską.

O czym będziemy rozmawiać?

– Jak zmieniają się wynagrodzenia i benefity? Jakie trendy są widoczne na przyszłość?

– Jak przebiega wdrożenie PPK? Jakie lekcje i doświadczenia z wdrożeń?

– Jak będą wyglądać inwestycje i wydatki w obszarze pracowniczym?

– Jak wykorzystać końcówki budżetów z 2020?

Na spotkaniu będą eksperci:

Dorota Dula -Ekspert w dziedzinie projektowania oraz wdrażania pracowniczych programów emerytalnych (PPE) i rozwiązań inwestycyjno kapitałowych z długoletnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą oraz projektami z obszaru emerytalno – ubezpieczeniowego, zdobytego w następujących podmiotach: Mentor S.A. gdzie jako Dyrektor Biura Programów Emerytalnych i Kapitałowych realizuje projekty z zakresu doradztwa emerytalnego dla firm i instytucji finansowych oraz organów administracji państwowej, Generali Życie TU S.A. gdzie ponad 8 lat jako z-ca Dyrektora Departamentu Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych odpowiadała za opracowanie i wdrożenie strategii biznesowej dla obszaru produktów inwestycyjnych, a także za rozwój tych produktów i struktury sprzedaży programów inwestycyjnych w formie grupowej. Ponadto nadzorowała i prowadziła projekty zmiany zarządzających w programach emerytalnych, utrzymanie i rentowność portfela klienta oraz za współpracę z największymi dystrybutorami. Zbudowała i zarządzała trzecim mierzony wielkością zarządzanych aktywów portfelem programów emerytalnych. Wcześniej przez 5 lat w Allianz Polska TU S.A. – Dyrektor Regionalny. Odpowiedzialna za proces restrukturyzacji a następnie rozwój struktur sprzedażowych oraz projekt up-sellingu i cross-sellingu. Zarządzała najbardziej efektywną strukturą sprzedaży w Grupie Allianz.

Kazimierz Sedlak – Dyrektor Sedlak&Sedlak -Założyciel pierwszej polskiej firmy doradztwa HR Sedlak & Sedlak, a także autor polskiej wersji kwestionariusza do badania satysfakcji z wynagrodzenia i wydawca pierwszego polskiego raportu płacowego. Twórca serwisów poświęconych tematyce wynagrodzeń, rynku pracy czy HR – m.in. wynagrodzenia.pl czy rynekpracy.pl. Autor ponad 30 publikacji naukowych z zakresu psychologii i HR, a także redaktor 6 książek poświęconych zarządzaniu zasobami ludzkimi, w tym: „Jak poszukiwać i zjednywać najlepszych pracowników”, „Jak skutecznie wynagradzać pracowników”.

Oprócz prezentacji eksperckich bieżących trendów, wyników i rozwiązań zaprosimy uczestników do wymiany doświadczeń, dzięki które pomogą mądrze zaplanować kolejny rok.

Spotkanie odbędzie się w aplikacji Teams. Z uwagi na chęć zapewnienia wysokiej jakości dyskusji i równocześnie ograniczoną liczbę miejsc pierwszeństwo będą mieć przedstawiciele firm członkowskich oraz menedżerowie HR. W razie nieobecności prosimy o informację, by móc zaprosić osoby z listy rezerwowej. Przy dużym zainteresowaniu zaproponujemy dodatkowy termin spotkania.

Do zobaczenia!


Spotkanie poprowadzi:

Katarzyna Lorenc

Katarzyna Lorenc  – Przewodnicząca Grupy HR Loży Warszawskiej BCC, ekspertka BCC ds. rynku pracy i efektywności zarządzania, wiceprzewodnicząca Wojewódzkiej Rady Rynku Pracy, członkini zespołu prawa pracy Rady Dialogu Społecznego, prezes 4 Business & People oraz LU-BI. Jest inicjatorką Konkursu Pracownik Roku. Z wykształcenia ekonomista o specjalizacji polityka gospodarcza i strategia przedsiębiorczości. Tworzy oraz propaguje nagradzane usługi i rozwiązania, które budują efektywne i przyjazne środowiska pracy takiej jak DeEduCliCoo, Personal Efficiency Program czy przeprowadzanie organizacji przez zmiany.